پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۲۹:۲۳

آغاز هفته دریانوردی با شعار دریانوردی در دوران چالش برانگیز

باشگاه خبری فراساحل: دوازدهمین هفتۀ دریانوردی سال 2017 میلادی در سنگاپور با موضوع «دریانوردی در دوران چالش برانگیز» آغاز به کار کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل هفتۀ دریانوردی سنگاپور با شعار دریانوردی در دوران چالش برانگیز روز گذشته و با حضور وزیر ارشد وزارت حمل و نقل، نخست وزیری کشور و وزارت امورخارجه در میدان Marina که مرکز برگزاری نمایشگاه دریانوردی 2017 نیز است، آغاز شد. بر اساس این گزارش، وزیر ارشد وزارت حمل و نقل گفت: با توجه به درنظرگرفتن جریان‌های مخالف در صنایع دریانوردی در سطح جهان و با هدف فائق آمدن بر مشکلات باید با یکدیگر متحد شویم و راه‌های جدید تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها را بیابیم.

همزمان با این رویداد، بنیاد دریانوردی سنگاپور (SMF) و Seatrade در منطقۀ Marina Bay Sands به طور مشترک از تاریخ 25 تا 27 ماه آوریل نمایشگاه و کنفرانسی بزرگزارخواهند کرد. این رویداد بسیار مهم نقشی موثر در آشنایی شرکت کنندگانِ در کنفرانس و نمایشگاه با توانمندی‌های بندر سنگاپور، بخش‌های مهندسی دریایی و خدمات دریایی، شبیه سازها و پنل‌های تعاملی دارد. افزون بر آن، بازدیدکنندگان در رویداد هفته دریانوردی سنگاپور قادر به بازدید از مرکز کنترل عملیات بندری و مرکز علملیات جرثقیل‌های مستقل در این کشور هستند. در این رویداد به طور کلی 20 هزار متخصص دریایی از 30 صنعت مختلف دریایی و 30 هزار نفر بازدید کننده عام حضور خواهند یافت.



  کد خبر : 3557
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :